10 heinäkuuta 2007

Lankaa, lankaa, lankaa

Tänään kävin pitkästä aikaa lankakaupassa. Päässä pyöri Virkun käsky mennä sinne ja tänään sitten pinnistin. Jeee!

Oikeasti kävin Äitin kanssa kaffettelemassa ja samalla poikkesin hakemassa huiviin lisää lankaa.
Rahatilanne huusi hoosiannaa, kuten yleensä lankakaupassa, koska ei olisi ollut taloudellisesti viisasta shoppailla, mutta minkäs teet.

Nyt vaan ootetaan inspistä huivin tekoon kun tekisi vaan mieli virkkailla pipoa. Novitan lehti ilmestyi tänään ja odotukset ei ollu kovin korkeella, kun viime lehdet ei ole tarjonnut kauheesti mun silmää miellyttäviä juttuja, mutta sepä pääsi pirulainen yllättämään.
Ihastuin mm. 7 veikka-liitteen virkattuun baskeriin ja siihenkin oli pakko ostaa lankaa. Koskaan kun ei tiedä milloin kylmä yllättää..
En vaan ole keksinyt mikä noissa baskereissa viehättää, kun teen niitä läjäpäin mutta käytön kanssa on vähän niin ja näin.
Siihen kuuluisaan ET- lehden kassiin meinasin ostaa lankaa, mutta onneksi käteinen loppui ja pankkikorttia ei ole.
Pakko koittaa saada noita vaiheessa olevia valmiiksi ennenkuin alottaa uutta. Mulle tuon laukun teko kun ei ole mikään välipala vaan ihan täys päivällinen.


Ja näin lopuksi vielä jotain ekstraa kaikille kissa ihmisille!


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno juttu, että Mira on taas langoissaan :). Baskereita olis joo kiva tehdä, mutta laita nyt sit tähän päähän joku päähine... Poskisuojaimet miä tarvisin.

Kurnauskis kirjoitti...

Mä oon kanssa ettinyt noita poskisuojaimien ohjeita, mutta nihkeesti tuntuu löytyvän.

Mua alkaa pelottaa että minkälainen otus sä oikeen olet jos ei sun päähän hatut mahdu ;)

Virkku kirjoitti...

Miä oon kuule semmonen otus, että lapsetkin juoksee kauhuissaan karkuun ;). Tuu nyt rinkiin katsomaan tietoa kesäkassitempauksesta ja sit alat jo valitsee kassilankoja ;).