18 heinäkuuta 2007

Se vanhuus, se vanhuus

Nyt se sitten on virallista; tästä ei enää nuorruta.
Eilen pamahti selkä niin, että tänään sen kuuluisan kirkon kellonsoittaja näyttäisi hyväryhtiseltä.
Ei siinä sitten muuta kun relaksantit kehiin ja loppupäivä menikin sopivassa sumussa.
Mitä seuraa tää yö huhkiminen kun kooma alkaa helpottaa.
Kävin morjestamassa Iskää sairaalassa ja hoitsut näytti siltä, että kipittivät ensitöikseen tarkastamaan lääkekaapin kunnon. Kun eihän sitä koskaan tiedä..

Huomenna jos ei tää ala helpottaa, niin loppuu se kuuluisa huumorintaju.

Tiedättehän te kun elokuvissa ihmiset kävelee iloisena ja hilpeänä, askel keveänä ja taustalla soi aina joku kiva biisi. Normaalisti se on tietysti Yelloa mutta ei pojat, ei tänään.
Usein kävellessäni oon miettinyt mikä biisi soisi just sillä hetkellä ja tänään tajusin mikä olis mun sellanen overall-biisi. Eli siis sellanen paremman-puutteessa-perus-biisi.
Ja se on tämä.



Ja jos joku jostain mystisestä syystä ei tiedä mitä tarkoitin Yellolla, tässä olis.




Siis mitenkä niin mun elämä on tylsää ja mulla ei ole todellisia asioita mitä miettiä???

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei!Täältä lähetetään positiivista parannus energiaa selälle.
En ollutkaan vuosiin kuullut Yelloa.En tainnut muistaa koko bändin olemassa oloa.Kiitos muistutuksesta :D

Kurnauskis kirjoitti...

Kiitoksia! Alkaa se ryhti pikkuhiljaa olla suorassa, että näkee muutkin kun omat varpaansa.

Yello on niitä bändejä mitkä unohtaa pitkäksi aikaa ja sitten se jostain paukahtaa esiin ja huomaa taas ajattelevansa, että täähän kuulostaa hyvältä :)

Anonyymi kirjoitti...

Pääsen paketista eroon jo ens viikon perjantaina!
Ja kyllä,kaikki mörvelöt ovat tervetulleita rakastavaan kotiin ;)

Kurnauskis kirjoitti...

Jos täältä jostain löytyy mun meili osoite niin laita tietoja sinne niin laitan mörvelöt tulemaan.

Sulla kävi tuuri tuon paketin kanssa, mulla oli viime kesänä 3 kk polveen asti paketti ja oli suhteellisen ikävää. Puhuttmattakaan siitä jalkojen koko erosta kun siitä pääsi eroon.
Muistan myös "kuorineeni" sitä -siis jalkaani -juuriharjalla ;)

Anonyymi kirjoitti...

En mä taida osata edes etsiä...
*jurputtaa itsensä tärviölle*
Mä olen itseasiassa 26. pvä tulossa Treelle.
Mullahan todella kävi tuuri!Pelkistä hiusmurtumista kyse.Se niiden "itsestään" synty vaan kauhistuttaa.

Kurnauskis kirjoitti...

Meidän pitää varmaa reffata sillon niin saat mörvelöt ihan livenä.
Ja vois koittaa muistaa laittaa sulle vaikka kommenttia silleen että näkyy se osoite.

Toi itsestään murtuminen kyllä kuulostaa pahalta. Paljonhan se ei vaadi jos oikein hyvin onnistuu kaatumaan, mutta kyllä sen kaiken järjen mukaan pitäisi vaatia ainakin se kaatuminen.
Mulla murtuu noin kerta vuoteen joku paikka, mutta oon kova kompuroimaan, että se selittyy sillä.

Anonyymi kirjoitti...

Tehdään treffit!
Aloitin Calsiposten syönnin (tuppaan vastustamaan aina kaikkea "ylimääräistä") pitkin hampain.
Pitänee jäävätä itsensä extremelajeista.

Helena kirjoitti...

Kiitos vierailusta sivullani! Jäin tänne selailemaan ja löysin monta kivaa juttua :)

Kurnauskis kirjoitti...

Päivi-Helena; Kiva kun tulit vastavierailulle.
Ja tervetuloa uudelleen!

Mirri; Parempi jättää ne benji-hypyt muille, ihan kaiken varalta.
Muista syödä niitä calsipoksia, tekee hyvää varmaan niille sun pitkille hampaillekin ;)