09 syyskuuta 2007

Kasa lankaa ja ryöstetty orava

Joo, olin taas siellä metsän keskellä miettimässä syntyjä syviä.
Mulla on joku kriisi ollut jo pidemmän aikaa. Vissiin se kuuluisa 30 ikävuodesta johtuva.
Oon haalinut läjäpäin kirjoja mitä olen lapsena lukenut ja mitä mulle on luettu (Topi ja Tessu on Paras!) ja nyt se alkaa leviämään jo teini- ikään.
Kierreltiin faijan kanssa kirppareita ja bongasin sieltä mukaani mm. Poisonin, Skid Rown KASETIT !
Oon ihan mukana tässä Ipod touhussa mutta onko se joku hemmitin nostalgia-syy, että pitää olla kasettina? Koska silloin kun minä olin nuori ei vielä ollut mitään CD-levyjä (ne vasta tekivät tuloaan, nopeasti,en mä sentään niin vanha ole).

Kotiuduttuani esittelin Miehelle saalistani ja perustelin ostokseni sillä, että nyt kehtaa jo myöntää, että teininä tykkäsi Poisonista ja mies kattoi tyhmän näköisenä mua ja kysyi; "Jaa kehtaa vai?"

Eli teen nyt tässä ihan julkisesti pellen itsestäni ja myönnän dikanneeni Poisonia!
Samaan syssyyn vois laittaa tietysti sen Skid rown, Gunnarit, Warrantin, Extremen, ja ( ei niin nolot ) Lords of the New Churchin ja Metallican. Deal With It!!








Ja jottei mökkeily olisi ihan tylsää pähkimistä, päätin tutustua luonto-äidin ihmeisiin; oraviin.

Meillä on siellä piha kuusessa kaksi oravan pesää ja pihassa pikku-kurret ja vissiin niiden vanhemmat vetää hirveetä rallia. Välillä oli pakko käydä tarkistamassa onko ne vielä koossa, kun pikku-kurreilta meni laskut pieleen ja päätyivät oksan sijaan peltikatolle. Mutta raatoja nolla!







TASSUT YLÖS!!

KÄVYT VAI HENKI ?


(henki, mutta käpyihin et sitten koske!!)












Lankaa oli kertynyt järkky määrä poissa ollessani. En ole ihan varma mistä kaikki oli tullut mutta vahva veikkaus on huutonet. Pitäis laittaa joku kielto-systeemi tähän koneeseen, vissiin..
Paketteja oli yhteensä VIISI odottamassa eteisessä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ou nou!Mussa on vissiin joku vika!Mä olen ostanut nostalgiset Poisonit yms. ceedeinä ja heittänyt kasetit roskiin!(Mutta ne kansipaperit on kyllä säästetty).
Alkaakohan mua nyt heti kohta kaduttamaan?????
P.S. Niistä kasettien nauhoista saa tosi kivoja peruukkeja muksuille :D
P.P.S. Lisääntyvät langat ovat iloinen asia!

Kurnauskis kirjoitti...

Ymmärsithän sä Mirri, että myöntämällä Poisonin, olet nöyryyttänyt itseäsi julkisesti?? Ainakin jos Mieheltä kysytään.

Joo, myönnettäköön että ceedeet on käytännöllisempiä ja olen mietttinyt sitä vaihtoehtoa että hommaisin kanssa siinä muodossa ne.
Ihan pelkästään sen takia että iipodi vie vähemmän tilaa kun korvalappustereot ja kasa kasetteja. Toisekseen, nostalgia on ihan paperia!! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Joo!Mussa tosiaan ON joku vika kun menen myöntämään synkimmät salaisuuteni tälleen ihan kenen vaan luettavaksi.
Nyt kaduttaa!!!!!
(Se kävi nopeemmin kun osasin odottaa).

Anonyymi kirjoitti...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o lucro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o CresceNet(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Sannikka kirjoitti...

Skid row:ssa mitää vikaa ole ;) Mulla on sitä ceedeenä ja kasettinä.
Munki pitäs vissiin useemmin lähtee ulos jotta yhtä ihanat paketit uskaltautus ootteleen.