13 toukokuuta 2007

Äitejä ja maskotteja

Se on sitten Äitienpäivä juhlat juhlittu. Meillä on tapana mennä Mummulaan ja niin tehtiin tänäänkin. Annettiin kortteja ja lahjoja ja kukkasia kasapäin.
Ihan kivaahan se on, että Äitejä juhlitaan, mutta jotenkin musta tuntuu, että monilla on se käsitys, että kunhan tänään on Äidille kiltti niin muut 364(?) päivää vuodessa voi olla vittumaisia sille.
Muutama tuttu käy tapaamassa äitiään pelkästään jouluna ja äitienpäivänä ja väkisinkin sitä ihmettelee, että eikö ne äidit tajua, että se on pirunmoista teeskentelyä?? Vai onko se vaan kiva että käy silloin kun muuten tapais vaan jouluna?

Joo, näin syvällisiä meillä mietitään..


Oon muuten ottanut ilmeisen tosissani tämän maskotti virkkauksen. Nyt valmiita ovat Pink Lady ja Kalervo Nalle.
Pink pyyteli että tekisin sille takin, joka niitten "jengillä" on, mutta on vielä harkinnassa.





Muuta ei sitten käsityö saralla ole saatukaan aikaseksi. Norot pölyttyy vielä vaan muovikassissa ja oon miettinyt, josko tekisin niistä huivin.
Koukussa-kirjassa oli yks mitä oon miettinyt ja jonkun blokissa oli tehty se juuri Norosta ja se oli hieno. Joten ehkä aloitan sen seuraavaksi, kesäkin tulee, niin kyllähän sitä kaulahuivin tarvii..

Muuten koko viikko menikin melkeinpä töissä. Oli viimenen viikko Itkupillissä ja lähemmäs viikonloppu tuli, sitä pidempiä päiviä aloin olla töissä. Eilen myöhästyin saunastakin kun en raaskinut lähteä. Harmittaa tosissaan kun jouduin lähtemään sieltä. Kerrankin oli sellanen duuni mitä tykkäs tehdä. Nyt tarvii taas alkaa askartelemaan pöytälaatikkoon.
Vaikka hyvä puoli takasin kouluun menossa on se, että tulee lähettyä aikasemmin kotiin ja kerkiää täälläkin tekemään jotain. Kerkiää koneellekin useammin.

Oon yrittänyt opetella kuvan käsittelyä silloin kun oon kerennyt koneelle, mutta tuntuu ettei ole toivoa. Onneksi sain apua Ingridhalta ja Villasukalta. Nyt tiedän edes jotain. Mies on laittanut mun koneeseen Gimpin se on hiukan erilainen kun aikasemmin ollut Paint shop. Ja kun se on vielä englanniksi..
Ehkäpä alan painostamaan Miestä, että ettii suomenkielisen version siitä. Ei huono idea, paitsi
jos Mieheltä kysytään.

2 kommenttia:

Puputar kirjoitti...

Suloisia elukoita =)

Anonyymi kirjoitti...

Mä HALUAN ton sian! <3333


T:Arvaas piruuttas kuka? PORKKANATÄTI! :D