08 toukokuuta 2007

Täti on ollut ahkera

En tiedä miten olen töiltäni kerennyt mutta poikkeuksellisen ahkera olen ollut.
Deep Purplen jälkeen olen aloitellut sille tyttöystävää, mutta pahasti näyttää siltä että tyttöystävä on jo löytynyt.
Herra Purple on päätä pahkaa rakastunut Lyyliin.
Eli kohta valmis kisuliini menee vissiin lahjaksi, että sekin saa ansaitsemaansa ihailua.

Lisäksi olen tehnyt äitien päivä kortteja. Mun äiti saa niitä kasakaupalla.




Ei vaankaan. Siinä on anopille, mummulle ja kaverin äitillekin kortit. Mä nautin suurta luottamusta sukulaisten ja kavereiden suunnalta kun pyydetään tekemään jotain eikä sen tarkemmin selvitetä että minkälaisia. Tuntuu ihan kivalta moinen.

Sit olen ollut ahkera shoppilussakin. Tilasin lankakaupasta 600g Noron Silk Gardenia. Se on mun ykkös suosikki ja oon pitkään halunnut tehdä siitä takin mutta pudjetti on ollut toista mieltä. Ei nimittäin ole mitään halvinta mahdollisinta lankaa, mutta kauneinta kyllä. Nyt syön kynsiä seuraavan kuukauden ja teen takkia.

Siihen se ahkeruus sitten taitaakin loppua.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mr Purple voi hyvinkin olla kahden tyttö-kisssan palvonnan kohde; eiköhän siinä riitä miestä useammallekin misulle:)

Anonyymi kirjoitti...

Jätän pyynnöstä kommentin, kun kerran plarasin blogisi tuonne alareunaan asti :).
Mr Purple on style!