20 toukokuuta 2007

Sunnuntaita

Taas on aika kulunut vähän liian nopeesti. Oon ollut sairaslomalla koulusta ja koneella istunut melkein koko ajan. Tosin mun ikivanha koneeni on sitä mallia minkä pitää antaa viiletä aina välillä, mutta hyvä niin, että on tullut syötyäkin välillä.

Tämä on mun uusi raamattuni ja sitä olen opetellut melkein kaikki vapaa aikani.
Se vähän mitä on jäänyt jäljelle, oon etiskellyt kuvia ja koittanut saada niistä jotain aikaseksi.
Harjoitteluahan se vielä on mutta oon jäänyt kyllä ihan koukkuun.

Se on tietynlaista päiväkirjan pitämistä kun asiat mitä päässä liikkuu saa muokattua yhdeksi kuvaksi. Siinä on kaikki mistä tykkää tai ei tykkää ja niinhän sitä sanotaan, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

1 kommentti:

david santos kirjoitti...

Please, it puts fhoto of Madeleine in your Bloggue

Missing Madeleine!
Madeleine, MeCann was abduted from Praia da Luz, Portugal on 03/03/07.

If you have any information, please contact Crimestoppers on
0800 555 111

Please Help